zondag 3 januari 2016

Een nieuwjaar, een nieuw bericht

Hallo bloglezers,
allereerst wil ik jullie een fantastisch 2016 wensen met heel veel tijd en energie voor creativiteit. Ik zal ook mijn best weer doen om jullie te inspireren. 
Jullie weten net als ik dat er een verschuiving in de sociale media is ontstaan, minder bloggen meer FB en Instagram.  Jammer, want in een blogbericht kun je meer laten zien en uitleg geven.
 Ik was het niet van plan, maar toch ben ik ook veel minder gaan bloggen. Dat heb ik vervangen door veel van al mijn creatieve uitspattingen op FB te laten zien. Hoop jullie op die wat snellere manier toch te bereiken. Mijn blog blijf ik houden en zal mijn best doen regelmatig hier wat op te zetten, als de tijd en energie dat toelaten.
 Binnen mijn hobby's heeft ook wat verschuiving plaats gevonden, ik heb afgelopen jaar opnieuw de charme van draadjes en naalden ontdekt en haak en brei graag. Voordeel daarvan is dat ik het lekker rustig in mijn  luie stoel kan doen, terwijl ik een film kijk of muziek luister.

Toch kleur en klieder ik nog steeds graag met mijn Copics en Panpastel en mijn handen jeuken om met de Gelli Plate te beginnen. Dit jaar staan er weer workshops gepland in enkele winkels.
Ook zal ik zeker nog kaarten blijven maken. Maar de tijd wordt verdeeld tussen  meerdere hobby's. Afwisseling heeft een mens nodig om een actieve geest te houden.
Voor het komende jaar staan al heel wat activiteiten in Nederland en daarbuiten gepland, dus ik blijf jullie ergens ontmoeten, fijn.
In dit bericht laat ik je enkele kaarten zien die ik heb gemaakt met de al eerder besproken achtergrond techniek met Copics (op het Copic Europablog heeft Saskia een fototutorial gezet)
Ik heb doodle randjes van mijzelf op stempels van Studio Light laten zetten, enkele daarvan  heb ik hier gebruikt.
Andere stempels zijn van Katzelkraft.



Deze is gemaakt met Panpastel en Watercolorblocks van Joycrafts.

Mijn liefste groet en tot spoedig ziens,
Diny

10 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Diny,
ik heb het bloggen weer opgenomen, ik vind het echt wel gezellig ! Maar ik ga je straks dan een vriendschapsverzoek sturen als je dat niet erg vindt want ik blijf graag op de hoogte van jouw creatieve uitspattingen ! De stempels zijn echt geweldig leuk ! Daar ga ik naar op zoek !
Ik wil je ook nog bedanken voor één van mijn meest memorabele momenten van 2015 en dat was op de Art Specially, ik vond het echt geweldig om je live bezig te zien en koester de tag die je me hebt gegeven .... mijn eigen 'Diny Sprakel' !
Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
Groetjes
Margo

Diny Sprakel zei

wat een lief berichtje, ik zal je vriendschapsverzoek meteen inwilligen. Groet Diny

akkina van steen zei

Prachtig allemaal Dinny en nog een goede gezondheid in 2016 dit wil ik jou zeker wensen

akkina van steen zei

Prachtig allemaal Dinny en nog een goede gezondheid in 2016 dit wil ik jou zeker wensen

Cards made by Patricia zei

Hallo Diny, allereerst de beste wensen voor een gezond en creatief 2016. Ben blij dat je toch af en toe iets op je blog gaat zetten, heb nl zelf (nog) geen FB of Instagram. Leuke kaartjes zo met die doodle randjes.

Groetjes,
Patricia

KarinsArtScrap zei

prachtige kaartjes weer Diny
Gr Karin

Natasja's Kaarten zei

De beste wensen voor 2016! Wat een mooie kaarten laat je hier weer zien. Ik word er vrolijk van! De doodle randjes zijn ook supergaaf!

Groetjes, Natasja

Natasja's Kaarten zei

De beste wensen voor 2016! Wat een mooie kaarten laat je hier weer zien. Ik word er vrolijk van! De doodle randjes zijn ook supergaaf!

Groetjes, Natasja

Juanita zei

Je kaarten zijn weer fantastisch! En leuk dat je van je doodle randjes stempels heb laten maken.
En veel plezier met al je hobby's in 2016!

Juanita zei

Je kaarten zijn weer fantastisch! En leuk dat je van je doodle randjes stempels heb laten maken.
En veel plezier met al je hobby's in 2016!