zaterdag 1 maart 2014

Bloghop Noor! Pasen


Hallo,
 hier is een deeltje van mijn bijdrage voor deze bloghop.
Zoals je al ziet, heb ik de Duitstalige set genomen voor mijn project.
Begin april gaan we weer naar onze Oosterburen voor een gezellig stempelbeurs en een cursusdag in de buurt van Stuttgart. In Duitsland wordt het huis echt flink versierd met Pasen.
Deze deurhanger neem ik dan ook mee, want het is dit jaar laat Pasen, dus het kan dan nog.


De Noor! Bloghop
Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. 
De maand maart staat bij ons natuurlijk in het teken van Pasen. We hebben dit jaar 2 leuke nieuwe Paasstempelsets uitgebracht,  waarmee we jullie graag leuke ideetjes willen laten zien!


Er zijn dus 2 sets uitgekomen voor Pasen, beide een combinatie van teksten en plaatjes. Leuk voor een paaskaart of te combineren bij een andere leuke creatie zoals paasmandje of MDF.

Hoe werkt het?
  • Hop van 1 maart t/m 3 maart lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten, kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Wij vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een leuk prijsje van Noor! Design natuurlijk....

Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen 
en leuke reactie mag achter laten :


Deze deurhanger was een project bij Doeading, ik heb hem aangepast voor deze gelegenheid. Het designpapier is uit de serie Shabby Chic van Studio Light. 
Ik begin altijd eerst met het verven van de randen van het MDF, hiervoor is een heel fijne marker te koop. De Molotow 627HS met een brede punt, heel simpel langs de rand gaan en je randje is geverfd, zonder vieze handen. Let wel op als je de marker voor het eerst gebruikt, dat eerst goed schudt en dat je dan voorzichtig de punt een paar keer naar diep beneden drukt en wacht tot de  verf in de punt zit. Dan kun je aan de slag.



Het papier plak ik altijd met ModPodge op het MDF. Dan schuur ik de overtollige randjes weg, is het droog, dan gaat er nog een dun laagje ModPodge overheen als een soort vernislaag. 
Is dat gedaan dan lijm ik de rest op. En dat was in dit geval heel veel, dit keer. Veel papierlaagjes, doilie, gestanst frame, softboard chicken wire .
Ik zou zeggen, kijk maar eens op het plaatje



De twee opvallende bloemen zijn  gemaakt met de Spellbinders Blooms Four, ik heb een gestempeld bloemetje als bovenste laag gebruikt. 


Het mandje, het konijn en de bloemen zijn gekleurd met Copics.
Hier zie je een lijstje van klei, de mal heb ik zelf gemaakt van een plastic lijstje, daarvoor gebruikte ik Mould-n-Pour. 


Geweldig om zelf je eigen malletjes te kunnen maken. Kom je vandaag nog op de Demodagen in Spijkenisse, dan kan ik het je voordoen.


Als deze post online komt, ben ik onderweg voor mijn tweede Demodag bij Doeading, hopelijk tot straks.


Groet Diny

28 opmerkingen:

Lia zei

Ziet er allemaal weer heel gezellig uit, groetjes Lia

frlphoebes kreativ-blog zei

Hallo Diny,
ein toller Türhänger ist das geworden,so viele liebevolle Details,da weiss man garnicht wo man zuerst hinschauen soll.Da wird der Osterhase aber glücklich sein für deine wunderschöne Unterstützung,so kann er ungestört alles verstecken,grins,
liebe Grüße Sylvie

Unknown zei

Heel mooi... en weer leuk thema...

Unknown zei

Super zeg! Is de Duitse tekst ook in Nederland te koop? Leuk voor mijn Duitse familie.
Groet Sheila

Sandra zei

erg leuk

Margreet zei

Wat prachtig leuk om zelf malletjes te maken.
Groetjes Margreet

Gerrie's kaarten zei

Hallo Diny
Wat heb je de deurhanger prachtig gemaakt.
Gisteren ook al je andere mooie kaarten kunnen bewonderen.
En de demonstratie mallen maken
Groetjes Gerrie

Lisbeth zei

hoi
mooi gedaan grtjs Lisbeth

Creaine zei

Wow mooi gemaakt! super leuk zeg en ook leuk dat ik mee mag hoppen ;)
groetjes ine

Nanna zei

Heel erg gaaf en bedankt voor de uitgebreide uitleg! Liefs Nanna

Mieke Duckers zei

Prachtig gemaakt, Diny! Eb die mallen kun je daar heel mooi voor gebruiken, echt een mooie toepassing! Veel plezier bij Doe-a-ding, voor mij helaas te ver weg!
Liefs, mieke

Sylvia zei

Wauw!!! Prachtige deurhanger.
En de bloemen zijn ook erg mooi.
Een prachtig geheel.

Groetjes Sylvia

KarinsArtScrap zei

het is een mooi bewerkte deurhanger Diny.

gr karin

Anoniem zei

Ja super Diny!
Heel mooi gemaakt!
Ook het konijntje is weer aanwezig!
Mooi die tekst in het kadertje!
Groetjes Jacomijn

Creanita60.blogspot.nl zei

Deze is ook al zo schitterend geworden het zijn leuke paasspulletjes en mooi hoe je kunt laten zien dat iedereen zijn creatie er mee kan maken.
Fijne avond nog!

groetjes Anita

roelie zei

o wauw wat een prachtige deurhanger diny

als paas creatie,s mooie details er op mooie kleuren super hoor

gr roelie

Aartje zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt, hoop dat je een leuke dag hebt gehad vandaag,
Groeten, Aartje

Alice zei

wouw en deze is ook al weer zo mooi ook zo veel op te zien. liefs alice

henny zei

super diny
je maakt er weer iets heel anders mee.
groetjes henny

Anita van Merode zei

Prachtig Diny!!! Heel mooi geheel en wat een moois is er allemaal op te zien. Prachtig die bloemen erbij op!!! Wat creatief gevonden hoor!!! Top.
Groetjes Anita

Joukje zei

Diny.. Wat een prachtige paaskaart!!
Super gaaf zijn deze paasstempels.
Groetjes Joukje

Noriko zei

Haha, ik heb je gister al gesproken en toch nog een reactie.
Het is een schattig label en natuurlijk zie ik Studio Light!
Helemaal leuk!
Super tip die markers voor de randen!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Cinderella zei

Hallo Diny,
Wat heb je er weer een prachtige creatie meegemaakt .
Ik ben bij de een na laatste gekomen en ik vindt de creaties allemaal weer supermooi en de stempelvellen echt geweldig voor een leuk Paasidee
Liefs Cinderella

Unknown zei

Prachtig mooi werkstuk geworden Diny. Hele mooie frisse vrolijke kleuren en echt helemaal paassfeer.
Groetjes,
Marjon

Maia zei

Ja zeker in Duitsland vieren ze pasen met super veel gezellige Paasversiering precies zoals met kerst!
Wat een prachtige deurhanger heb je gemaakt Diny!
Ik kom ogen tekort zoveel moois is er op gelijmd!
De bloemen vind ik een top idee zo met boven op een stempelbloemetje!
Ik hop nog heel even door ben er bijna en wens je een fijne beurs in Duitsland in april en een fijne week!
Lieve groet Maia

Adrienne zei

Mooi gemaakt Diny.

groetjes,

Adrienne

Adrienne zei

Mooi gemaakt Diny.

groetjes,

Adrienne

Natasja's Kaarten zei

Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt Diny!

Groetjes Natasja