donderdag 4 juli 2013

Besties van Oz en komende Noormal

Hallo, 
vandaag weer een echte Copickaart, met een vierkante Noorstans, die eind Juli in de winkels is. Ik mag hem laten  zien, omdat de winkeliers ze in hun webshops hebben staan. 
Hij is zo mooi, dat ik me haast niet kon inhouden. Een bijkomend voordeel, het papier gaat heel goed uit de stans, dit is voor de ongeduldigen onder ons, heel prettig.

De bijbehorende hoek, laat ik binnenkort op een ander project zien.


Kijk maar eens naar dat mooie uitgestanste vierkant. Ik print mijn poppen vrij groot, dus zet ik ze er in 3D bovenop.
Dit is een van de Besties van Oz, waarmee op dit moment een challenge is bij Sherri Baldy, ga eens kijken als je wat wilt winnen. Er vallen 8 aparte Besties hieronder. Ik heb deze gekozen, omdat ik dat harnas zo leuk vond om te kleuren. Vind haar een echte "super-vrouw"zo in dat metalen pak.


De vlinderrand van Noor heb ik in twee stukken verwerkt, hier links boven heb ik er ook nog een extra vlinder opgezet.


Hier zie je een stukje van de rest, die ik rechtsonder plakte, een label van Joy en een  afdruk met een Bingokaartje (Noor) vormen de decoratie rechtsboven.


Je ziet hier ook nog de leuke takjes swilrs die bij de Ovale Noormal van Juni horen, ook zo goed bruikbaar, want ze zijn met zijn tweeën en in speigelbeeld.


Dan rest me jullie nog de Copickleuren te geven:
huid E000-00-11- R22
grijs: T0-1-3-5-7
okergee: YR21-23-24-27
blauw/groen B70-72-75

Ik hoor graag jullie reacties,
groet Diny





20 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Wow!

gré zei

heel erg mooi

Janette van Otterlo zei

Leuke kaart, mooie kleuren bij elkaar.
Grtz Janette

Suzan zei

Prachtige kaart!!
Groetjes Suzan

Aartje zei

Gave kaart!
Groeten, Aartje

Henriëtte zei

Dat ziet er gaaf uit Diny en die mal...... echt super

groetjes Henriëtte

Yvonne zei

Wow, ben er helemaal van onder de indruk. Wat geweldig mooi. Kleurwerk fantastisch, de Noor mal is er een die je moet hebben. De kaart in zijn geheel is fantastisch!
Liefs Yvonne

Unknown zei

diny
ze is supermooi en mooie kleuren ,heb vandaag ook deze nieuwe mal besteld eerlijk gezegd kan niet wachten
veel liefs van marcelline

Unknown zei

diny
ze is supermooi en mooie kleuren ,heb vandaag ook deze nieuwe mal besteld eerlijk gezegd kan niet wachten
veel liefs van marcelline

Joukje zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt!
Super leuk is de mal, weer een hoog heb gehalte!!
Groetjes Joukje

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart en prachtige bewerkt Diny.

groetjes karin

Marian zei

Ziet er super uit, mooie kleuren gebruikt
Groetjes

Anoniem zei

Prachtg kaart en super gecombineerd allemaal.
Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Het geheel past ook weer super bijelkaar en je afdbeelding is zo gaaf!

Gr ANtoinette

Hanny zei

Wow, wat ziet dit er weer prachtig uit, superleuk en die mallen......kwijl...hihi.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

Richtsje zei

Wow Diny, wat een supergave kaart!! Het ziet er zo geweldig mooi uit, prachtig gemaakt!

Groetjes en een fijn weekend,
Richtje

Angela zei

Mooi kaartje Diny, je wordt er hebberig van lol
Xx Angela

Marie-Anne zei

Wat een prachtige kaart!

Marie-Anne

Anoniem zei

A gorgeous card and pretty colors xx