zondag 10 februari 2013

Omdat jij bijzonder bent



Hallo,
 deze kaart is gemaakt van hetzelfde model als de kaart met de vier gezichtjes, die ik eerder op mijn en op het Europese blog zette. Dit keer is de uitsnijding een ovaal en kan hierachter een mooie Tilda en een tweede Tilda kan in de binnenkant. 


Het kaartmodel heb ik gehaald van het blog van Norma, hier zie je allerlei kaartmodellen, Cora bedankt voor de link en het voorbeeld, ik heb het helemaal nagedaan. 


Dit is de binnenkant, deze Tilda schuift over die van de voorkant heen. Haar heb ik een rood hart gegeven.
Het papier herkennen jullie denk ik wel, het is van Pion, zo mooi van kleur. Ik heb de binnenkant heel rustig gehouden, want ik wilde de mooie decoraties op het papier niet vol plakken.


De gebruikte stempel komt uit een Noor-set. Lekker shabby!


De bloemen aan de voorkant zijn gemaakt met stansen van MFT, de bladeren zijn gemaakt met Magnolia stansen. Eenvoudig maar heel stijlvol. In de opgerolde roosjes, heb ik een plakparel gelijmd.

Voor het kleurwerk gebruikte ik de volgende Copic markers
Huid E000-00-11-13-R21
Haar E42-40-W00-E44
Kleding: B0000-91-93-95
Rood: T5-E19-08-R24
schoenen en hart W00-1-3
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven. 
Hoor graag wat jullie van deze kaart vinden.
Groet Diny

P.s. ook vandaag verloot ik een mooie stempel van Studio Light onder de mensen die een reactie achterlaten.

37 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtig kaartje!

Ik vind het model van de kaart ook super!

Groetjes,

Natasja

nans'creablog zei

Dit is weer zo'n prachtig kaartje Diny en wat kan je die stempels toch mooi inkleuren.

Fijne dag nog.
Groetjes, Nans

Lia zei

Alweer zo'n prachtige kaart, ga bijna kwijlen, ja het papier is te mooi om vol te plakken, en de link heb ik vorige keer al opgeslagen, super bedankt,
groetjes Lia

Cinderella zei

Goedemorgen Dinie,
Wauw alweer zo`n geweldig schitterende kaart .
Ik wens je een hele fijne zondag
Liefs Cindy

anja zei

een heel mooie kaart ,heb dit model ook al gemaakt.super leuk om te doen.

lieve gr ANja

Marjan zei

Wat een prachtige kaart zeg ! Heel leuk zo met die doorkijkjes.

Groetjes, Marjan

Linda zei

Schitterende kaart
gr linda

Marianne Schut zei

Geweldig Diny, wat een leuk model kaart is dit zeg! Ga me er eens in verdiepen hoe je dit gedaan hebt! Je kleurwerk is weer helemaal top en komt super mooi tot zijn recht op dit inderdaad schitterende designpapier! Fijne zondag nog. Liefs Marianne

Unknown zei

Ook deze kaart is weer geweldig, ziet er heel mooi uit. Heel mooi gedaan. Weer bedankt voor de inspiratie.
Groetjes Saskia

Jolara zei

wauw wat prachtig !! liefs joyce

Heidie zei

wat een schitterende kaart. En bedankt voor de link naar het blog met de beschrijving van de kaart. Ga er straks meteen een maken.

liefs Heidie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een pracht van een kaart.
Groetjes Miranda

Hanny zei

Wat is dit toch weer prachtig gemaakt, heeel veel werk maar ook schitterend. Ik hou normaal van een lekkere volle kaart maar zoals je zegt, dit papier is zo prachtig en het zou zonde zijn om het vol te plakken.
fijne zondag, liefs Hanny♥

Yvonne zei

Geweldig!! Echt een model dat je een keer moet gaan maken, staat op mijn lijstje!!

gerrie zei

hij is weer super Diny....we kunnen nog veel van je leren ..
geniet van deze mooie zondag ..
liefs Gerrie

marian zei

Hallo Diny,
Weer een schitterende kaart, en weer een geweldig nieuw idee.
Gezellige zondag gewenst en groetjes van Marian.

Ditta zei

Wat een prachtige kaart! Heel gaaf kaart model!! Had al zo iets op de cursus gezien, maar deze is heel erg mooi!
Liefs Ditta

Tinie zei

Weer een beauty deze kaart Diny, ik heb vooral ook gekeken naar het inkleuren van Tilda, vooral de onderste, daar ben ik helemaal weg van!!!

Groetjes Tinie

Joke zei

Heel mooi kaartje en leuk dit model.
Ik vind het een heel sjiek kaartje geworden.
fijne zondag liefs Joke

Aartje zei

Wat een ontzettend gaaf model is dit, heb de video bekeken en het ziet er dan gelukkig veel makkelijker uit dan wanneer je alleen zo'n prachtig eindresultaat ziet. Hij gaat op het to do lijstje.
Groeten, Aartje

Anoniem zei

Dit is echt een heel leuk modelletje kaart zeg. En zooo leuk die verschillende tilda's erin. Prachtig ook die blauwtinten. Hir houd ik wel van.
groetjes Joke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Leuk model en mooi van kleur.

Groetjes, AStrid.

Unknown zei

diny
ze is een supermooie kaart ,en een ongelovelijke supermooie creatie van afwerking
nog een prettige zondag
veel liefs van marcelline

Anneke klerks zei

heel mooi gedaan. super!!!
liefs anneke

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Marian zei

Wat mooi gekleurd super en het kaart model ,prachtig
Moet nog heel veel oefenen,om dat te kunnen na mijn cursus van vrijdag hihi
Groetjes

Chantal zei

Wat een leuk model kaart, ook weer schitterend ingekleurd.
Groetjes, Chantal S
http://chantalshobbyblog.blogspot.nl/

Cards en Box bij Lady M zei

wat mooi en zo appart gemaakt prachtig groetjes maartje

Karin zei

Wat een kunstwerkje Diny! Heel mooi

Groetjes karin xx

Jolanda zei

Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt, zuper!! Lieve groetjes Jolanda

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart Diny.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Lenie zei

Wat een prachtige kaart en wil dit model ook een keer maken, heb een goed voorbeeld zo.
groeten Lenie

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Diny.

groetjes karin

Erica ♥ zei

Een hele mooie model kaart, echt
gaaf gemaakt en leuke kleuren.
Ik vind de roosjes op de bloemetjes
ook super :)

Een gezellige zondagavond nog, Erica xox

Marianne zei

Wat een prachtig kaartje... ik vind de bloemen helemaal super!!
xxx Marianne MW

Chantal zei

Wauw Diny, wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg! En een supermooi model ook. Lieve groetjes, Chantal

Annelies zei

Heel erg mooie kaart Diny! Leuk papier en heel elegante swirl op de voorkant! Groetjes, Annelies