woensdag 8 augustus 2012

"A little help to a friend"

Hallo bloglezers,

ik denk dat jullie dat ook wel overkomt, dat je via Facebook ineens weer in contact komt met mensen die je jaren geleden kende en uit het oog verloren bent. We kunnen tenslotte niet met iedereen intensief contact houden, dan kwamen we helemaal niet meer aan onze hobby toe. 

Dit gebeurde me dus afgelopen dagen, Mathilde heb ik jaren geleden op cursus gehad, ze had een leuke scrapwinkel in het noorden van het land. Ze vertelde me via Facebook dat ze nu een heel nieuwe weg aan het inslaan is en hiervoor enthousiaste mensen uit de stempel/hobbywereld zoekt. 

Hoe komt het nu dat mensen mij dan altijd weten te vinden. Maar ik heb een agenda die tot in december overvol is, alleen de nachten zijn vrij en die gebruik ik om kaarten te maken en deze berichtjes te schrijven. Daarbij wil ik minderen i.p.v. meerderen met werk.


Nu weet ik dat er veel van jullie ervan dromen om van je hobby, je beroep te maken, zoals ik dat doe (gelukkig mens als ik ben), zij biedt daarvoor de mogelijkheid. Ik zet haar verhaaltje hieronder, omdat ik mijn platform, mijn blog, wil inzetten om  haar en jullie op weg te helpen. Verder is dit niet mijn ding, dus a.u.b. geen vragen hierover, want ik weet het antwoord niet. Ik ben alleen de boodschapper en hoop een aantal van jullie een leuk part-time baantje te bezorgen.



"Stampin'up komt naar Nederland en is op zoek naar enthousiaste mensen die van hun hobby hun werk willen maken. Goede verdiensten en leuk werk. Momenteel is Mathilde Kortekaas (voormalig eigenaar Scrapbookstudio Mathilde) bezig een team samen te stellen en die te verzorgen van goede informatie met geregeld begeleidende workshops.
 
Het assortiment van Stampin´up is fantastisch, mooie papierlijnen met allerlei bijbehorende embellisments. Prachtige exclusieve stanzen en aparte stempels en nog veel meer.
Binnenkort zullen er voorlichtingsinformatie bijeenkomsten worden gegeven. Locatie en tijd wordt nog bekend gemaakt.
Maar natuurlijk kunt u ook workshops volgen en producten bestellen.
Heeft u interesse mail naar mathilde.kortekaas@home.nl onder vermelding demonstratrice voor Stampin'up."

Ik hoop dat dit voor allen een succes wordt, ik zal het vanaf de zijlijn gadeslaan.Groet Diny



2 opmerkingen:

marijke zei

is een hele mooie droom van je hobbie je werk maken maar dat zal altijd een droom blijven voor mij vrees ik ...........zucht............

Diny Sprakel zei

Waarom, Marijke?