vrijdag 18 mei 2012

Winnaar Copic B20 marker

Hallo, 

ik ben weer terug van enkele daagjes vakantie met onze dochter en haar gezin in de Gelderse Achterhoek. Lekker genieten van die kleintjes en even wat anders dan bloggen en computeren.
(Had wel alles bij me en heb ook af en toe gewerkt, want er zijn altijd spoedklussen)
Dat vult op dit moment bijna mijn hele dag. Ik wil weer tijd nemen voor kleuren en kaarten maken. Want ik zie zoveel moois op jullie blogs.

Ik heb nog een prijs weg te geven een eigen gemaakt originele B20 marker, perfect voor het kleuren van babydingen , maar ook voor de lichte plekken op spijkerstof. 
Ik heb het getal 7 genomen, mijn geluksgetal en raad eens wie dat is


Stuur me je gegevens, ik ga de marker nu voor je maken en stuur hem dan naar je toe.

Iedereen bedankt voor de lieve reacties, als ik kon zou ik jullie allemaal zo´n marker geven. 

Dit was het voor even, als ik een kaart klaar heb, om te laten zien, dan meld ik me.
Groet Diny


4 opmerkingen:

Angélique zei

Hallo Diny, ik kom net van een middagje shoppen thuis en zie op je site dat ik een prijs heb gewonnen. Wat leuk!!!!!
Ik zal je mijn gegevens emailen.
Groetjes Angelique

Marianne Schut zei

Van harte gefeliciteerd Angel! Het is je gegund, heel veel plezier ermee. En Diny fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad, ben weer benieuwd wat voor een moois je ons allemaal weer gaat laten zien. Liefs Marianne

KarinsArtScrap zei

hartelijk gefeliciteerd angelique.
diny bedankt weer voor het geven.

groetjes karin

Angélique zei

Diny, heb je mijn email ontvangen?