zaterdag 5 maart 2011

Bakje voor Post-It's

Hallo, 
de nieuwe Magnoliaatjes zijn weer zo mooi, dat ik ze snel gekleurd heb. Dit keer wilde ik eens iets anders maken dan een kaart, daarom hier een bakje waarin je Post-It, de beroemde gele briefjes kunt opbergen.
Op het blog van Marianne is hier een duidelijke tutorial te vinden. Ik heb alleen achter het bakje een lusje gemaakt, waardoor je en pen kunt steken, hoef je die ook niet te zoeken. 

Toen het klaar was, was mijn bakje aan beide kanten enkele mm te klein, dat heb dan van de gele briefjes afgesneden. Meet dus vooraf even de maten na en corrigeer dit als het bij jou ook nodig is. Bovenop het bakje zit een easel-card.
Het dessinpapier is uit een groot blok van K&C, hele mooie dessins in oude tinten. Het kant heb ik pas geleden besteld bij Wild Orchids, daar koop ook (teveel) roosjes, lint en andere bloemen. Ze hebben daar nu zakjes met 100 witte platte bloemen, in allerlei maten, die kun je dan zelf op kleur brengen als je een airbrush hebt.  De stansdelen op de bovenkaart zijn gemaakt met de nieuwste Creatables en de hoekjes komen uit een stans van Nellie Snellen.
Alle randen zijn aangezet met wat stempelinkt, daarmee heb ik ook het kant en de witte bloemen aangezet. 
Hier zie je de gebruikt markers.
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties en wensen op de kaart voor Hanna's verjaardag.Haar moeder vond hem in geval heel mooi, Hanna zelf was  meer bezig met haar prinsessenrijtuig , het nieuwe fietsje en natuurlijk de taart.
 
Jullie zien dat ik ook een creatieve dochter heb, van scappapier maakt ze de kroon, voor het cijfer 2 werd de cricut gebruikt.
groet Diny


28 opmerkingen:

Annie Fransen zei

het doosje is erg mooi een pronkstuk voor je demo in Wenen
groetjes Annie

Diny Sprakel zei

Hoi Annie, bedankt. Moet jij niet naar bed?

yvon zei

Geweldig mooi doosje zeg, echt prachtig.
Groetjes, Yvon

Dina zei

een prachtige creatie en een super idee

crazyknutselgek zei

Schitterend zeg.

liefs anita

Linda zei

schitterend gedaan
gr linda

Lia zei

Schitterend doosje, echt heel erg mooi,

groetjes Lia

arjette zei

Oooohhh wat schitterend gemaakt zeg!!! Dat is ook een leuk kadootje om te geven!!! Heel mooi, wat een prachtig papier is dat!!!
Bedankt voor de link, ik ga hier zeker ook mee aan de slag, leuk!!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Marlies zei

Wat super mooi gemaakt! Ook prachtig papier, ik tel de dagen af tot ik naar Den Bosch ga om een voorraad papier in te slaan.
groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

heel leuk idee en een heel mooi bakje.

gr karin

Els zei

Heel mooi doosje, maar de foto's van je kleindochter mogen er ook zijn, hahaha. wat een schatje en wat heeft ze een plezier.
Groetjes Els

Riet zei

Wowwww Diny,wat een prachtig doosje,zo mooi papier en details.
Prachtig die stempel,zo mooi ingekleurd.

Liefs Riet.x

Monique zei

Prachtig doosje!
Heel knap papier en buitengewoon mooi ingekleurd!
groetjes
Monique

Marijke zei

Wow, wat is dit prachtig, erg mooi met al de details!
Groetjes, Marijke en Chantal

Anneke klerks zei

wat een schitterend doosje heb je gemaakt, en wat een mooie bloemen pracht aan de linkerkant

liefs Anneke

Roelie zei

Wat een leuk idee, ik ga bij Marianne kijken voor de tutorial! Wat heb je hem mooi aangekleed, fantastisch...
Groetjes Roelie

Tinie zei

Wat een super mooie kleuren zeg, het papier en het inkleuren maken het tot een schitterend geheel.

Maar de onderste foto's vind ik nog mooier:) Lief he!!

Groetjes Tinie

chantal zei

wouw schitterende kaart diny
erg leuk gedaan
en wat een geweldige foto's vanje kleindochter
liefs chantal

Jolita zei

Prachtig Diny!! Erg mooi papier en heel mooi afgewerkt. Ik ga de tutorial eens bekijken. Vind dat altijd erg leuke kleine cadeautjes.

Groet, Jolita

Frouwkje zei

Wauw, dit is mooi zeg.
Mooi papier, leuke magnolia, mooi gekleurd en alles zo mooi op elkaar afgestemd!!
Klasse!
Ik heb de tutorial opgeslagen en ga hem ook zeker maken, hardstikke leuk zo'n memoblokhouder.
Lieve groetjes, Frouwkje.

Unknown zei

Hoi Diny,

Wat een gave kaart. Dat is toch een hele mooie blikvanger op een bureau!
Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt heel mooi. Ook het inkleuren is heel mooi gedaan. Wat zijn die nieuwe creatables weer gaaf.
Enne... wat een leuke foto's van je kleindochter. Geniet er maar van, voor je het weet zijn ze groot.

groetjes, Claudia

Mignonnn zei

Wat ziet dat er super uit.. ik ga zeker even kijken.. Maar die van jou is erg mooi gemaakt.


groetjes
Mignon

Mandy's Magnolia cards zei

wauw Diny!! wat is dit mooi!
& de nieuwe stempels zijn inderdaad erg leuk!
groetjes, Mandy

Miranda Slagboom-de Groot zei

ow wauw wat ontzettend mooi
groetjes miranda

Yvonne zei

Wauw zeg wat vreselijk mooi en bedankt voor de link naar de beschrijving. Trouwens erg leuke foto's van je kleindochter! Leuk dat je dat met ons wilt delen.
groetjes Yvonne

*Ellen* zei

whow wat een gaaf doosje, schitterend met al die leuke details, ohhh wat een schattige foto's van hanna

Marianne Schut zei

Hai Diny, wat een pracht creatie is dit geworden zeg! Schitterend papier, alles past weer zo mooi bij elkaar! Nog van harte gefeliciteerd met je kleindochter! Wat een mooie meid zeg! Liefs Marianne

Jolita zei

Hallo Diny,

ik vind je post-it box erg mooi en zeer inspirerend en heb nav de tutorial er een variant op gemaakt. Bedankt voor het leuke idee!! Ik zal de link van mijn creatie erbij zetten, je bent altijd welkom om te komen kijkn :-).
http://allpaperthings.blogspot.com/2011/03/woj-challenge100-and-wild-orchid.html

Groet,
Jolita