woensdag 23 februari 2011

The best is....

Hallo,
bedankt voor de reacties op de vorige kaart. Ik heb intussen ook een kaart klaar met een Magnolia ingekleurd met de enkele van de nieuwe Sketch kleuren, onder andere mijn favoriete cyclaamkleur.
Tilda is uitgestanst met een Nellie Snellen stans, verder is er een brede Martha Stewart randpond gebruikt. Deze kun je ook heel mooi als dubbele border ponsen, snijd dan een strook van 6,3 cm breed en pons hem aan twee kanten.
Het stempeltje komt van Whimsy stamps, een serie met verschillende postzegels met tekst, daarbij kun je een stansje kopen om hem uit te stansen. Er wordt een handig plastic mal bijgeleverd, waarmee je de postzegel precies op de goed plek uit kunt stansen. Heel makkelijk. De bladeren komen uit een Whiff of Joyen een Magnolia stans. Dit brede lint heb ik intussen in heel wat kleuren verzameld.
 
De gebruikte kleuren staan  in het bovenstaande plaatje gezet. 

Dit was het weer voor vandaag, ik lees graag jullie reacties.
Groet Diny

41 opmerkingen:

Kylie zei

This is gorgeous Diny! Love the colours,
Hugs
Kylie

Dina zei

een plaatje, hartstikke mooi die nieuwe kleuren

Ankie vd Polder zei

Oh, wat een mooie kleuren en wat een schattig kaartje. Groetjes, Ankie

Kreativmonster zei

Wieder eine wunderbare Karte, Diny, mit deiner fantastischen Coloration! Liebe Grüße

Linda zei

ohhhhhhhhh wauw wat mooi, schitterende kleuren
gr linda

Angelique zei

prachtig, het is een plaatje! wat zijn die nieuwe RV kleuren fantastisch zeg!!

Bianca zei

Oh Diny wat een geweldige kaart. Dat cyclaam is heel erg mooi.
Groetjes,
Bianca

Miranda Slagboom-de Groot zei

je hebt een prachtige kaart gemaakt met hele mooie kleuren.
groetjes miranda

Bea zei

Prachtige kaart Diny!!
Mooie kleuren.
Gr. Bea

Jaimy zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!Ik vind de kleuren prachtig en de stempel is heel mooi ingekleurd!
ik geef een candy weg op mijn blog. misschien vind je het leuk om mee te doen?

Groetjes, Jaimy

Karin zei

Prachtige kaart weer!

Groetjes karin

Mignonnn zei

Wat een ontzettend mooi kaartje. Ziet er zoo mooi uit.. Ik vraag me alleen af hoe jullie altijd zo'n strikje maken..

Groetjes
Mignon

Jolita zei

Prachtige kaart Diny!! Erg mooi, de nieuwe kleuren.

Groet, Jolita

*Ellen* zei

wat een lief kaartje, schitterend in deze kleurtjes, en wat een leuke details allemaal

creacora zei

wauw tilda is prachtig gekleurd Diny een Schitterende kaart !!

Groetjes Cora

Andrea zei

wat een schattig kaartje Diny
mooie kleur ook
groetjes andrea

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren ook.
Heb de Martha Stewart pons vorige week toevallig ook gekocht. vond hem zo mooi.

Groetjes Astrid.

Unknown zei

Hoi Diny,

Wat een gave kaart! En die kleuren zijn zo mooi.

groetjes, Claudia

Tinie zei

Wat heb je Tilda weer schitterend ingekleurd, ik heb die kleuren ook binnen en wil daar eens mee gaan oefenen, want jij krijgt dat zo donker, maar toch helder van kleur!!

Groetjes Tinie

chantal zei

wouw schitterend kaartje diny
echt super
liefs chantal

Unknown zei

Prachtige kaart weer Diny!! Schitterend zoals jij kleurt, om jaloers op te worden. Het lint is ook al zo mooi. Ik ga eens op zoekhier en daar want lint heb je nooit genoeg haha.
Lieve groetjes van Ageeth

KarinsArtScrap zei

hij is weer prachtig diny en de kleur vind ik ook heel mooi.
die strik vind ik ook geweldig.
weer een mooi geheel.

groetjes karin

Liesbeth zei

Wat een prachtig kaartje weer Diny, en de cyclaamkleur is idd. erg mooi.
gr. Liesbeth

Marie-Anne zei

Wat een schitterende kaart en de nieuwe kleuren zijn prachtig.

Groetjes,

Marie-Anne

Wilma zei

Hallo Diny,
Ik kan me alleen maar aansluiten bij al die commentaren hierboven...ik ben er SPRAKELoos van.
Liefs Wilma

Marion leest! zei

Deze kaart is echt weer supermooi. De cyclaamkleur is inderdaad geweldig. En dan die leuke postzegel erbij. Echt weer een topper deze kaart.

Groeten Marion

arjette zei

Hoi hoi,

wat een mooi kaartje!!! Ik heb net vanmorgen met de post de nieuwe kleurtjes ontvangen van Angelique!! Ga er ook eens mee aan de slag!

gr. arjette.

yvon zei

Ooh, deze is geweldig zeg. En wat een mooie kleuren.
Groetjes, Yvon

Anoniem zei

oh! this is sooo beautiful. i love it! the colors look fab togheter and all the embellies are just perfect. have a wonderful day. hugs!

Mandy's Magnolia cards zei

wauw weer een prachtig kaartje!
erg mooi dat groen en cyclaam!
maar mag ik vragen waar je het gezichtje mee in hebt gekleurd??
groetjes, Mandy

Marijke zei

Wat een juweeltje, erg mooi! Leuk ook het postzegelstempeltje!
Groetjes, Marijke en Chantal

Diny Sprakel zei

Hallo, wat een serie reacties, bedankt voor al jullie complimenten. Ik krijg er bijna cyclaamkleurige wangen van. Ik lees enkele vragen, die wil ik beantwoorden.De strikken maak ik meestal uit de hand, maar ook vaak met een strikapparaatje, een plankje met gaatjes, waarin je dan stokjes steekt. Ik weet dat Joy crafts er een heeft.
Op het blog van Becka Feeken staan hele goede video's waarin ze je precies laat zien,, hoe je mooie strikken maakt. Hier is de link: http://www.amazingpapergrace.com/tutorial/becca-bows/
Gewoon een stuk lint pakken, voor de laptop gaan zitten en meedoen, dat werkt het beste.
Ik heb het gezicht gekleurd met de kleuren die onder huid staan. Dus E0000-enz.
De kleuren worden bij mij zo donker omdat ik heel veel laagjes over elkaar aanbreng, som ga wel zes of meer keren over een zelfde plekje, steeds iets minder ver. Opbouwen van lagen inkt geeft kleurdiepte.Ik hoop dat ik geen vraag vergeten ben, anders even melden.
groet Diny

Anda zei

Wat een mooie kaart. Ik ga snel achter de nieuwe kleuren aan, echt een mooie aanvulling op de reeds bestaande kleuren.

Gr. Anda

Anita zei

Wat zijn dat mooie kleuren.
Fantastisc kaartje

gr. Anita

Renkata zei

Super mooi kaartje Diny!

Marlies zei

Super mooie kaart met geweldige kleuren, ook een hele leuke tekst stempel.
groetjes, Marlies

Marrie zei

Hallo Diny

Wat een leuke kaart en mooi ingekleurd.
Vind de Magnolia stempels super leuk.

Groetjes Marrie

Yvonne zei

Diny wat een prachtige kleur dat cyclaam en je kleurwerk is weer schitterend natuurlijk. Kaartje dat je er mee gemaakt vind ik ook zo vreselijk mooi!!
groetjes Yvonne

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Diny, Wat een mooie strik. Ik ga dat filmpje even bekijken, want mijn strikken worden nooit zo mooi als die van jou!! Een heel lief kaartje. Leuke kleur en enig die "Postzegel"Groetjes maar weer.
Doeg Lida

Caroline zei

Hoi Diny,
Super mooi kaartje zeg! En die kleurtjes zijn fantastisch. De Magnolia ziet er prachtig uit! Groetjes en

Tinie zei

Ik kom nog even langs fietsen, maar wil je nog even super bedanken voor je uitleg van de nieuwste copic's, ik kreeg vanmorgen oa de R85-83-81 binnen, wowww wat een schitterende kleuren!!!!

Groetjes Tinie