maandag 17 mei 2010

Workshop: " Fijne kneepjes van het inkleuren met Copic Markers"


Hallo bloglezers,
ik zit hier met Annie lekker te kleuren en krijg weer een aantal emailtjes met vragen of ik zelf geen workshops geef over de fijne kneepjes van het inkleuren.

Ja, ik ga daar samen met Annie aan beginnen.In deze workshops gaan we alleen stempelafdrukjes inkleuren, waarbij ik je dan de tips en trucs leer die ik zelf toepas bij het inkleuren met Copic Markers. Ook kan ik dan je vragen over het kiezen van kleuren e.d. beantwoorden. Let op dit een andere workshop dan de Copic-certificeringscursus, die is veel uitgebreider. Deze workshops worden gehouden in Heesch bij Oss. In de zijbalk staan de geplande data. (Deze gaan alleen door bij voldoende aanmelding) Heb je belangstelling, misschien met een groep vriendinnen , stuur even een mailtje naar anniefransen@gmail.com
We wachten jullie reacties af,
groet Diny en Annie
sorry, ik krijg geen afbeelding in dit bericht, mijn berichteneditor ziet er vandaag heel anders uit. Ik heb geen knop met afbeelding toevoegen, wie weet hoe ik die terug krijg.

1 opmerking:

Diny Sprakel zei

dit is een testbericht